Το παρακατω κειμενο το ειχα γραψει τον μαιο του 10..Δεν ειναι εντελως ολοκληρωμενες αποψεις αλλα οριστε:
Το ασυλο αν δεν κανω λαθος εφαρμοστηκε αμεσως μετα την καταρρευση της χουντας,τη περιοδο της μεταπολιτευσης.Ο ρολος του ασυλου ειναι να αναπτυσεται ο διαλογος και να διακινουνται ελευθερα οι ιδεες....Μου ακουγεται τοσο..εξαισιο που δυσκολευομαι να το πιστεψω!Διακινηση ιδεων,διαλογος...Στο θεμα μας ' Το πανεπιστημιο θεωρειται ο κατ εξοχην χωρος οπου μπορει η δημοκρατια να ανθισει καθως σκεφτομαι πως οι ανθρωποι βρισκονται στην ακμη της νιοτης τους,προοδευτικοι και ανοιχτοι σε νεες ιδεες..
Ωστοσο(ναι το περιμενατε το ωστοσο πιστευω-δεν μπορουν να ειναι ολα ροδινα)η εισχωρηση των νεολαιων των κομματων στα πανεπιστημια εχει καταβαλλει σημαντικα το ρολο του ασυλου.Τι εννοω;Πολυ απλα θα το θεσω:Ειμαι δεξιος εξ εικογενειας κ ο πατερας μου αφου με εχει γραψει στην οννεδ με τη θεληση μου βεβαια(ναι στανταρ)με εχει πεισει, τωρα να γραφω στη δαπ(το ιδιο ισχυει και για τουσ πασοκους κ την πασπ αντιστοιχα και το κκε και την πανσπουδατικη-δεν θελω να θιξω καποια ιδεολογια).Εγω επειδη οτι λεει ο πατερας μου ειναι νομος, αμεσως θα το κανω.Εχω γραφτει λοιπον σε μια φοιτητικη παραταξη η οποια συνδεεται αμεσα με καποιο κομμα της βουλης-ξερετε τους ανθρωπους που εχουν παει τοοοοοσο μπροστα την Ελλαδα.Κ τωρα τι κανω;Μα φυσικα ακολουθω πιστα το προγραμμα της παραταξης μου, συκοφαντω τους αντιπαλους,βαζω νεο κοσμο στην παραταξη..Δηλαδη;Apla κανω ο,τι διεταξε ο αρχηγος του κομματος της βουλης.Και λεω εγω τωρα με το φτωχο μου το μυαλο:Ειναι αυτο ελευθερια του λογου, διακινηση ιδεων και προωθηση του διαλογου;Μηπως δηλαδη αυτο για το οποιο πασχιζουμε και κανουμε τα παντα για να μεινει αναλλοιωτο εχει αλλοιωθει εδω και καιρο;..Επιπλεον επειδη δε θελω να παρεξηγηθω,θελω να καταδικασω το γεγονος του να μην ασχολουνται οι φοιτητες με τα πολιτικα πραγματα της χωρας τους..Πολιτικοποιημενα ομως!Οχι Κομματικοποιημενα!!Και ξαναρωταω και κλεινω.Που ειναι το ασυλο οεο;
Ωστοσο αυτη ειναι η προσεγγιση του ασυλου σχετικα με το αν ηδη υπαρχει.Το γεγονος οτι υπαρχει εστω και με αυτη μορφη δειχνει με τη σειρα του οτι υπαρχουν ακομα καποια απομειναρια ελευθεριας σ αυτον τον τοπο.Και φυσικα δεν πρεπει ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ να καταπατειται παρα μονον οταν γινεται καταχρηση του..
H πραγματικότητα είναι αυτή δυστυχώς. Και δεν ευθύνεται το άσυλο, αλλά οι χρήστες του, που το καταχρώνται. Μπερδέψαμε την ουσιαστική ελευθερία ιδεών με τη διοργάνωση πάρτι. Αυτό πρέπει να αλλάξει άμεσα, αλλιώς το μόνο που συμβαίνει είναι να δίνεται ένα πάτημα σε όσους θέλουν από την πρώτη στιγμή να διαλύσουν το άσυλο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ασυδοσία με την ελευθερία απέχουν ελάχιστα. Στο όνομα της πρώτης η δεύτερη καταργείται συχνά, και το όλο θέμα χρειάζεται προσοχή. Η μαύρη αλήθεια είναι οτι έστω και σε μικρό και ασήμαντο βαθμό το άσυλο μάλλον υπάρχει, και θα υπάρχει όσο το πανεπιστήμιο είναι αυτοδιοίκητο.
Με την είσοδο επιχειρηματικών και τη συμμετοχή τους στη διοίκηση (και άλλα πολλά τέτοια που φαντάζεται η Αννούλα) νομίζω πως όχι μόνο δε θα υπάρχει ελευθερία πολιτικής έκφρασης αλλά και ακαδημαϊκής.
Μα ο απωτερος σκοπος της εισχωρησης των επειχηριματιων,οσων μπλεκονται στα διοικητικα και φυσικα των αγπημενων μας πολυεθνικων,ειναι η υποχωρηση του ασυλου.Και εννοειται με την σιωπηρη συγκαταβαση της κυβερνησης.Οσον αφορα τωρα τους ιδιους τους φοιτητες,δε ξερουν να διαχειριζονται αυτον τον θεσμο.Θα το χασουμε κ μετα θα χτυπαμε το κεφαλι μας.Και οι νεολαιες θα αποποιηθουν κααααααθε ειδους ευθυνη.Οσες δηλαδη ειναι υπερ γτ δε νομιζω η Δαπ να ειναι,ουτε η πασπ οσο η κυβερνηση του ΜΠΑΤΣΟΚ-ΝΑΙ ΜΠΑΤΣΟΚ ΡΕ-ειναι..κυβερνηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο πρόβλημα δεν είναι πολιτικό. Ο άνθρωπος δεν γνωρίζει τι είναι υπεύθυνη ελευθερία από όλες τις απόψεις. Προσπάθησε να οδηγήσεις χωρίς να ξέρεις που είναι το τιμόνι. Υπήρχε δεν υπήρχε άσυλο το αποτέλεσμα το ίδιο θα ήταν σήμερα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌπως σωστά λες, το θέμα ξεκινά από το σπίτι. Αν κάποιος έχει μάθει με αυταρχική συμπεριφορά, απλά θα την αναπαράγει και θα τη διαδίδει άσχετα με το που βρίσκεται και τι κάνει
Το πιστευω..Γενικα παντως ειναι πολυ μπερδεμενα τα πραγματα ωστε να αποδοθουν συγκεκριμενες ευθυνες σε συγκεκριμενα ατομα.Κ στο κατω κατω ακομα κ εμεις οι ιδιοι αν δεν προσπαθησουμε να το διαφυλαξουμε, ουτως η αλλεως, γινομαστε κατα καποιον τροπο συνυπευθυνοι στη δολοφονια αυτη ενος ιδανικου θεσμου.Εστω και σαν ονομα οσο και αν καταπαταται ΠΡΕΠΕΙ να υπαρχει.
ΑπάντησηΔιαγραφή