Δευτέρα 6 Αυγούστου 2012

Λαστ Ποστ

                      NO FUCKING IMAGE THIS TIME BITCHES              

Και ξαφνικα,υστερα απο ενα μηνα και κατι απενεργοποιησης,το ιστολογιο ειναι ξανα ανοιχτο.
Μοναχα για να γραφτει αυτη η τελευταια δημοσιευση.
Το ιστολογιο το ξεκινησα για να βγαλω αχτι.Για να θεσω σε κοινη θεα προβληματα που με απασχολουσαν.
Αρχικα,προσωπικου ενδιαφεροντος,στη συνεχεια κοινωνικοπολιτικου.
Υπηρξα μπλογκερ για 2 παρα κατι χρονια και η εμπειρια ηταν ωραια.
Αλλες φορες εγραφα γιατι ''επρεπε'' να γραψω κατι,αλλες γιατι οντως ηθελα.
Αλλα ποστ μου αρεσαν,αλλα οχι.
Μα τωρα εν τελει,ολα ειχαν μια δοση απο εμενα,μια δοση του εκαστοτε εαυτου μου.
Δεν εχω σταματησει,ουτε προκειται ποτε,να γραφω.
Απλως στο συγκεκριμενο μπλογκ δεν εχω διαθεση να προσφερω κατι αλλο.
Ευχαριστω ολους σας που διαβασατε,σχολιασατε,προβληματιστηκατε(you know who you are).
Iσως να ξεκινησω αλλο μπλογκ,ισως να εχω ξεκινησει ηδη,ισως να μην ξαναγραψω στο διαδικτυο.
Αν παρ'ολ'αυτα βρειτε καποιο αλλο μπλογκ ποτε που εχει το ιδιο στυλ με αυτο,εχει συντακτη καποιον Ραμον,και θιγει παρομοια ζητηματα,θα ειναι δικο μου.Μα δε θα μπω στη διαδικασια να το διαφημησω.Αν το βρειτε το βρηκατε.
Αν οχι,περιοριστειτε σε αυτο.
Δε με νοιαζει.
Ποτε δεν εγραψα για τον κοσμο,παρα μοναχα για μενα.
Και ισως οι παραπανω προτασεις να φανταζουν ποζερικες.
Μα, αν ειναι και η ποζερια καποια πτυχη του εαυτου μου,δε θα ταν κριμα να μη την εκφρασω;
Εστω και στο λαστ ποστ..!;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου