Δευτέρα 6 Ιουνίου 2011

Ατιτλος

Αναψε το κερι,θελω να γραψω ενα ποιημα.Δωσε μου τον παπυρο,μια πενα και μελανι.Γεμισε μου δυο μελανοδοχεια,δε ξερω ποσο θα μου παρει αυτο που θα γραψω,ισως και το ενα κερι να μην ειναι αρκετο.Κατσε διπλα μου,δεν με ενοχλεις εχω μαθει να συγκεντρωνομαι οταν ειμαι με παρεα πιο ευκολα.Τιτλος:Μπα οχι αστον για το τελος,καλυτερα να μη ξεκινησω μ ενα συγκεκριμενο θεμα.Ωχ η ωρα περασε,δεν εχω πολυ χρονο μπροστα μου.Ανοιγοκλεινω τα ματια μου.Ισως αυριο να ναι καλυτερες οι προϋποθεσεις,τωρα νυσταζω.Κλεισε το φως,οσο εγω θα παιρνω την αποφαση να σταματησω να γραφω στο πληκτρολογιο.Κοιτα!Ξημερωσε,δε βρεχει σημερα,η δροσια της νυχτας μετατρεπεται σε πρωινη ζεστη.Ο ηλιος θα ξαναπαρει τη θεση του οσο τα αστερια θα αρχισουν να αχνοφαινονται..Ισως αυριο το βραδι παλι,να ξαναναψω το κερι,ισως να εχω εμπνευση,ισως...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου